رستورانی در ۶۴ کیلومتری زیرزمین

رستوران کارونزگراتو (Carvens Grotto)، که در یکی از غارهای زیبای گرندکنیون در آریزونا است، به شما این امکان را می‌دهد تا در کنار خوردن غذای خود در ۶۴ کیلومتری زیرزمین، از تماشای منظره یک غار باستانی نیز لذت ببرید.

اگر به دنبال خوردن غذا در یک فضای دلچسب یا در مکانی باستانی و متفاوت با بقیه‌ رستوران‌ها هستید، می‌توانید در سفر خود به آریزونا، سری هم به رستوران کارونزگراتو (Catvens Grotto)، که داخل یکی از غارهای گرندکنیون قرار دارد، بزنید.
\"رستوران

برای خوردن یک وعده غذایی در رستوران کارونزگراتو (Carven Grotto) که به تازگی افتتاح شده، باید به‌اندازه ۲۱ طبقه، زیر سطح زمین بروید. زیرا این غذاخوری جدید، که در پانزده‌ام آگوست افتتاح شد، در ۶۴ متری زیر‌زمین و در غارهای گرندکنیون قرار دارد.

غارهای گرندکنیون، که در جاده تاریخی ۶۶ و در چشمه پیچ (Peach Spring) در آریزونا قرار دارند، بزرگ‌ترین سیستم غارهای خشک در جهان هستند.

در اینجا بازدیدکنندگان، با یک شبکه گسترده از غارهایی که دارای ساختمان زمین شناختی پیچیده‌ هستند و قدمت آنها به ۳۴۵ میلیون سال پیش بازمی‌گردد، روبه‌رو می‌شوند. آنها می‌توانند در حین خوردن غذا از منظره زیبای غار نیز لذت ببرند.

رستوران کارونزگراتو (Carven Grotto) روی یک سکوی مرتفع قرار دارد و یک منظره ۳۶۰ درجه‌ای از غار را در اختیار کسانی که غذا می‌خورند قرار می‌دهد. (از هر گوشه غذاخوری می‌توان تمامی منظره غار را دید).

\"رستوران

به گفته جان مکانالتی (John McEnulty)، یکی از سه مدیر شریک رستوران، با ایستادن در غذاخوری غار، می‌توانید یکی از زیباترین منظره‌های غار را ببینید.

اتاق غذاخوری دنج و صمیمی است و فقط چهار میز دارد. با وجود این، مکانالتی (McEnulty) به انتشارات اعلام کرد که میز پنجم در صورت تمایل مشتریان می‌تواند اضافه شود.

منوی غذا شبیه غذاهای معمول و رایج در آمریکا است که با مزاج همه سازگاری داشته و همه می‌توانند آن را بخورند. قیمت نهار و شام به ترتیب برابر است با یک میلیون و ۹۳۰ هزار ریال و دو میلیون و ۷۰۰ هزار ریال. نهار، شامل غذای اصلی، غذای جانبی، یک دسر و نوشیدنی است.

شام نیز شامل غذای اصلی، دو غذای جانبی، سالاد و نوشیدنی‌ها است.

بخشی از قیمت غذا شامل هزینه یک راهنمای تور برای گردش و بازدید از داخل غار است. غذاها در طبقه بالای غار آماده می‌شوند و به وسیله یک بالابر به مشتریان داده‌ می‌شود.

\"رستوران

در این رستوران در حین خوردن غذایتان در چندین متری زیر زمین، مجذوب زیبایی‌های این غار دلربا نیز می‌شوید.

چیزهای زیادی برای دیدن در این رستوران غاری وجود دارد، به‌همین‌‌ دلیل هنگام گردش داخل آن، نمی توان بیش از چند لحظه، در هر نقطه، توقف کرد.

مکانالتی (McEnulty) در یکی از دیدارهای خود با اسمیتسونیان (smithsonian) گفت:

به کمک رستوران کارونزگروتو (cavern Grotto) مردم می‌توانند درک بهتری از غارها داشته‌ باشند و خودشان را به‌عنوان بخشی از آن احساس کنند.

 

\"رستوران

\"رستوران

\"رستوران

به بالای صفحه بردن