چرا باید نرم‌افزار حسابداری تحت وب داشته باشیم؟

با گذشت هر سال، دلایل کمتر و کمتری برای انجام حسابداری دستی وجود دارد. صفحه اکسل گیج‌کننده است و یک اشتباه می‌تواند باعث آسیب جدی به کسب‌وکارشما شود و اگر در دفتر خود نباشید دسترسی به اسناد آفلاین کار سختی خواهد بود و حتی اگر کسی در شرکت بخواهد برای شما که در راه دور هستید این اسناد را پیدا کند زمان زیادی را از دست خواهید داد باید بدانید زمان شما بسیار با ارزش است. باید بگویم که در قرن بیست و یکم، دنیای تجاری با سرعت زیادی به‌سوی همیشه آنلاین بودن می‌رود و شما نباید از عصر خود عقب بمانید…

راه‌حل‌های حسابداری آنلاین با یک تیر به همه نشان‌ها می‌زند: نرم‌افزار حسابداری تحت وب نه‌تنها فوق‌العاده راحت، سریع، مقرون‌به‌صرفه و قابل‌حمل هستند، بلکه به شما لذت واقعی استفاده را می بخشد. در زیر توضیح می‌دهیم که چرا می‌توانید حساب کاربری آفلاین و حسابداری را برای همیشه فراموش کنید و به‌جای آن از قدرت نرم‌افزار حسابداری تحت وب استفاده کنید.

دسترسی آسان:

به‌طور حتم مهم‌ترین دلیل برای اینکه طرفدار یک حسابداری آنلاین باشید مشخص است و همین طور از نام آن پیداست، همیشه آنلاین در کنار ما هست.

برخلاف برنامه‌های آفلاین که شما باید بر روی یک رایانه‌ای با سیستم‌عامل‌های پشتیبانی شده نصب کنید، همه‌ی نیازهای شما با یک اتصال اینترنتی ثابت و یک مرورگر وب برطرف می شود و به سادگی تمام اطلاعات لازم در دسترس شما قرار میگیرد.

وقتی صحبت از داده‌هاست، می‌دانیم که همه‌چیز در ابر ذخیره می‌شود، به این معنی که هیچ فضای ارزشمندی بر روی دستگاه شما اشغال نشده است وهیچ فرقی نمی‌کند که شما با یک کامپیوتر، مک، یا یک تبلت یا تلفن هوشمند کار می‌کنید.
در حقیقت، دسترسی به نرم‌افزار از دستگاه‌های هوشمند از طریق یک برنامه، چیزی است که پرچم پیروزی شما را بالا می‌برد: از آنجاکه شما می‌توانید مهم‌ترین وظایف را از راه دور انجام دهید، دیگر زمان ارزشمند و پول خود را از دست نخواهید داد.

امکانات نرم‌افزار حسابداری تحت وب:

صورتحساب، تخمین، مدیریت هزینه، گزارش‌های نقدی جریان نقدی، ادغام با برنامه‌های مختلف شخص ثالث، مدیریت پروژه، ردیابی زمان، گزارش‌های کسب‌وکار به‌صورت خودکار،تولید،فروش،انبار حقوق و دستمزد، …این لیست می‌تواند تا ابد ادامه یابد.

و این فقط برخی امکاناتی است که با استفاده از نرم‌افزار حسابداری تحت وب به دست می‌آورید.

قابل‌ مقایسه:

در صورت راه‌حل آفلاین را انتخاب کردید، هر زمان که مشتریان، دامنه حقوق و دستمزد یا دامنه کسب‌ و کار شما گسترش می‌یابد، مجبورید نه‌ تنها همه‌چیز را به روز کنید، بلکه حساب‌های موجود خود را نیز برای ارتقای چالش‌های جدید ارتقا دهید. با نرم‌افزار حسابداری تحت وب همه‌ی این‌ها در یک‌ لحظه اتفاق می‌افتد: اگر به کارکنان یا مشتریان بیشتری نیاز دارید یا می‌خواهید ویژگی‌های جدیدی را اضافه کنید، فقط باید حساب کاربری خود را به یک برنامه دیگر تغییر دهید یا یک سرویس یا راه‌حل شخص ثالث پشتیبانی شده را وصل کنید.

راحتی و سادگی:

همانطور که قبلا ذکر کردیم از آنجایی که همه‌چیز در ابر است، شما و همکارانتان به دسترسی به اینترنت نیاز دارند تا همه اطلاعات لازم را در حساب خود وارد کنید. ازآنجاکه تمام داده‌ها در زمان واقعی ثبت می‌شوند، همه تغییرات می‌توانند بلافاصله دیده شوند.

همچنین شما می‌توانید فرآیند ورود اطلاعات خسته‌کننده را سرعت بخشید یا حتی کاملاً خودکار کنید…

و از همه‌ی این‌ها بهتر زمانی که یک نرم‌افزار حسابداری تحت وب تهیه کرده اید،حسابدار شما بسیار خرسند می‌شود چرا که‌به راحتی می‌تواند به همه اطلاعات گذشته دست پیدا کند.

 

به بالای صفحه بردن