آموزش افزایش ممبر کانال تلگرام

افزایش ممبر تلگرام

باید هدف خود از ایجاد کانال را بدانید و هدف مشخصی را برای خود ترسیم کنید باید بدانید که بدنبال چه هستید و در چه زمینه کاری می خواهید فعالیت کنید. مطالب کانال را از کجا و چطور باید تهیه کنید از همه مهمتر خود را به جای اعضاء کانال قرار داده و ببنید که اگر شما عضو این کانال بودید، حاضر بودید مطالب آن را همیشه مرور کرده و کاربر فعال این کانال باشید؟

آیا واقعا شما به کانال تلگرام نیاز دارید؟

وقتی برای این سوال جواب منطقی و درست پیدا کردید، کانال بزنید ولی یادتان باشد درست است که تلگرام این قابلیت را به صورت رایگان در اختیار همه قرار داده، ولی کانال داری کار هر کسی نیست! بسیاری از افرادی که این روزها کانال ایجاد می کنند، می توانند با بقیه قابلیت های تلگرام از جمله گروه و سوپر گروه به هدف های مدنظرشان دسترسی پیدا کنند. پس همه جوانب را بسنجید، چرا که حتی اگر برای ساخت و نگهداری یک کانال که در آینده نزدیک شکست می خورد پولی هم خرج نکنید با وقتی که از دست داده اید، چه کار می کنید؟

افزایش ممبر واقعی برای کانالهای خود.

لینک Join Chat فراموش نشود
خب حالا کانال را ساخته اید و می خواهید بقیه هم به شما کمک کنند و پستی را که شما برای دعوت دیگران در کانالتان گذاشته اید، به اشتراک بگذارند، آسان ترین راه آن است که لینک عادی یا نام کاربری (User name) کانالتان را به اشتراک بگذارید، ولی بهترین کار این است که به تنظیمات کانالتان بروید Private Channel را انتخاب کنید و قبل از آنکه گزینه تایید را بزنید لینک Join Chat کانالتان را کپی کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید، در جریان باشید که اگر کانالتان عمومی است، به هیچ وجه گزینه تایید زیرآدرس را نزنید و اگر کانالتان هم از اول Private Channel است اصلا نیازی به طی مراحل بالا نیست.
تفاوت لینک Join Chat با لینک معمولی و نام کاربری این است که هر کس بخواهد با این لینک وارد کانالتان شود، حتما قبل از ورود باید به کانال شما اضافه شود تا اجازه ورود داشته باشد و بسیاری از افرادی هم که به این صورت وارد کانال شما می شوند یا بلد نیستند یا به هر دلیلی می مانند و خارج نمی شوند، روش چندان خوبی برای جذب کاربر نیست، ولی خب حالا!

تبلیغ، بهترین روش افزایش ممبر کانال

با تبلیغ کانالتان را بالا بکشید
یکی از بهترین راه ها برای بالا بردن کاربران یک کانال، تبلیغات در کانال های پرکاربر است که البته تضمینی نیست و ممکن است با تبلیغات شما کاربر چندانی به کانالتان اضافه نشود، در هر حال اگر قصد سپردن کانالتان را به کانال های پربازدید برای تبلیغ دارید، اول از همه کانال هایی را انتخاب کنید که با موضوع کانال شما هماهنگ هستند چرا که کاربر بیشتری از این کانال ها به کانالتان اضافه می شود و در درجه دوم دقت کنید که حتما کانالی را انتخاب کنید که پست هایش بیشترین تعداد بازدید را در یک زمان مشخص دارند.

هزینه تبلیغ در کانال ها ساز و کار مشخصی ندارد، برخی از کانال ها بنا به تعداد مشخص بازدید، برخی ساعتی و برخی روزی تبلیغ می گیرند. از ساعتی ۶ هزار تومان شروع می شود به بالا، اینکه یک کانال چه قیمتی را روی تبلیغاتش گذاشته به تعداد بازدیدهای یک پست، مخاطبان آن و… بستگی دارد.

اکثریت افرادی که اقدام به ایجاد کانال تلگرامی خود می کنند برای افزایش تعداد اعضای خود با مشکل مواجه می شوند در واقع افزایش ممبر، پروسه ای سخت و زمانبر است که افراد در ابتدا آن را بسیار ساده می انگاشته اند بیشتر افراد با امید و تصور اینکه یک کانال تلگرامی ایجاد می کنند و بسرعت به ثروت و درامد می رسند اما رفته رفته میزان مشکلات این راه را درک می کنند. در این مطلب سه روش افزایش رایگان ممبر تلگرام را برای شما بازگو می کنیم این مطلب از سوی گروه مشاورین برتر و تنها برای راهنمایی و کمک به افراد، تهیه شده است در واقع این مطلب می تواند راهگشای افرادی باشد که با پشتکار و سخت کوشی علاقه مند به ترقی و کسب درآمد می باشند پس این گوی و این میدان.

چند روش مهم در افزایش ممبر کانال تلگرام

احتمالا شما نیز از جمله افرادی هستید که مدتی پیش کانال تلگرامی خود را ایجاد کرده و نهایتا با تعداد اعضایی کمتر از چندهزار عضو، به بن بست خورده اید و نمی دانید که چگونه باید تعداد اعضای کانال خود را افزایش داده و به تعداد دلخواه برسانید اگر شما از روحیه و سخت کوشی لازم برخوردار باشید، بی شک ما هرانچه که شما برای رشد و پیشرفت در این کار به ان نیاز خواهید داشت را دراختیار شما قرار خواهیم داد گروه مشاورین برتر با ۱۰ سال سابقه درخشان در زمینه افزایش فروش و بازدید در فضای مجازی و انجام پروژه های بزرگی در سطح ملی و تنها با نیت یاری و کمک به جوانان هموطن جویای پیشرفت، اقدام به ارائه سلسله اموزش هایی در زمینه ایجاد، گسترش و افزایش ممبر کانال تلگرام را تهیه کرده و به رایگان در اختیار هموطنان گرامی قرار می دهد با امید به اینکه در صورت موفقیت هرکدام از شما عزیزان، از اموخته های خود در این راه به دیگران نیز بیاموزید و به سایرین نیز یاری برسانید چراکه باید بر این عقیده ایمان داشته باشید که هرانچه که از داشته های خود بیشتر ببخشید، داشته های شما بیشتر و بیشتر خواهند شد. پس این شما و این صحنه رقابت عظیم کانالهای تلگرامی.

یک راه ساده برای افزایش تعداد ممبرهای کانال تلگرام
یکی از ابتدایی ترین روش های افزایش و بالابردن اعضاء کانال تلگرام، تبلیغ رایگان در سوپر گروههای تلگرامی می باشد برای این کار حتما باید یک \” بنر \” زیبا و جذاب تهیه شود و بجای استفاده آدرس کانال خود در پایین مطلب و یا بنر، حتما از لینک joine استفاده شود اینگونه تبلیغات همیشه بازده بسیار خوبی دارند البته اگر بنر شما از میزان جذابیت خوبی برخوردار باشد نتیجه بدست امده بسیار عالی خواهد بود.
گروه مشاورین برتر، یک لیست نسبتا کامل و ارزشمن داز سوپر گروهها را تهیه کرده است علاقه مندان به دریافت این لیست می توانند با آی دی این گروه تماس گرفته و این لیست را به رایگان دریافت نمایند.

روش دوم در افزایش ممبر کانال تلگرام

با تبلیغ مناسب در سوپرگروهها به تعداد مناسبی از اعضاء دست پیدا کرده اید اکنون زمان ان رسیده است تا با کانالهایی که اعضاء واقعی دارند تبادل کنید یک روش خوب در شناساندن کانال خود به دیگران، ثبت آدرس کانال خود در این وبسایت می باشد مطمئن باشید از این طریق تعداد زیادی ممبر واقعی و رایگان بدست خواهید اورد علاوه بر این می توانید با سایرکانالهای موجود در این صفحه تبادل کنید
برای ثبت کانال خود اینجا کلیک نمایید

تمام روش های بالا برای افزایش ممبر کانال شما مفید خواهند بود اما این حقیقت را باید بدانید که همه روش های فوق، تنها می توانند برای شروع کار و جذب چندهزار عضو به شما کمک کنند پس از این باید حتما از روش های بعدی که در ادامه به انها خواهیم پرداخت استفاده کنید.

متاسفانه بسیاری از کانال هایی که دارای اعضا چند ده هزار نفری هستند، از تعداد زیادی ممبر فیک استفاده کرده اند ممبر فیک ( تقلبی ) هیچ ارزشی نداشته و تنها برای بیشتر نشان دادن تعداد ممبرهای یک کانال و ار سوی آماتورها به کار می رود قطعا افراد حرفه ای با یک نگاه به یک کانال، می توانند میزان حدودی ممبرهای فیک یک کانال را تخمین بزنند برای روشن تر شدن ماجرا، وارد این sunrise_co@ کانال شوید در تعداد بازدیدهای مطالب آن دقت کنید این کانال فاقد حتی یک عضو فیک می باشد همیشه رابطه مستقیمی میان تعداد بازدیدهای مطالب هر کانال با تعداد اعضاء واقعی ان برقرار است چراکه ممبر های فیک هیچگونه فعالیتی نداشته و بر روی بازدید پست ها نمی توانند تاثیر گذار باشند. پس با مقایسه تعداد بازدید مطالب این کانال با تعداد اعضاء ان، می توانید یک معیار نسبتا دقیق در دست داشته باشید در آینده اگر با کانال تلگرامی برخورد کردید که تعداد اعضاء ان دوبرابر کانال فوق بود اما بازدید مطالبش با بازدید مطالب این کانال نسبتا برابر بود باید به این نکته پی ببرید که نیمی از اعضائ ان کانال فیک یا غیر واقعی می باشند.
با استفاده از این معادله، کانالهایی که اعضاء واقعی دارند را پیدا کرده و بصورت آزمایشی یک ساعت از آنها تبلیغ خریداری نمایید در صورتی که بازدهی مناسب داشت می توانید ساعات بیشتری را از این کانال تبلیغات خریداری نمایید.

ممبر فیک یا غیرواقعی
اکیدا توصیه می کنیم که به هیچ عنوان دوروبر خرید ممبر فیک نروید مطمئنا با این کار کانال خود را خراب خواهید کرد هرکس با وارد شدن به کانال شما و دیدن میزان بازدید مطالب کانال شما متوجه ممبرهای فیک شما خواهد شد با این کار امکان کسب درآمد از فروش تبلیغات را از دست خواهید داد.

خرید ممبر واقعی و ارزشمند
متاسفانه تعداد افرادی که این روزها ممبر فیک را بجای ممبر واقعی به افراد می فروشند بسیار زیاد است از سوی دیگر، اکثریت سایتهایی که اقدام به فروش ممبر واقعی می کنند بدون آنکه به مدیر کانال سفارش دهنده اطلاعی داده باشند، از روش های بسیار زننده ای برای جذب اعضاء استفاده می کنند بی شک شما نیز وازه هایی مانند \” رقص جدید فلان بازیگر \” و یا \” دانلود فیلم های … \” برخورد کرده اید این همان روش بسیار زشت و ناپسندی است که مدیران این سایتها به اسم فروش ممبر واقعی از آنها استفاده می کنند بی شک اعضاء جذب شده از این روش کاملا واقعی هستند اما تنها برای دیدن رقص فلان بازیگر و یا دانلود فیلم های … ؛ جذب کانال شما شده اند و طبیعتا با پیدا نکردن انها، از کانال شما خارج شده و دیگر هیچگاه بازنخواهند گشت و هزینه انجام شده از سوی شما دود شده و به هوا خواهد رفت.

خرید ممبر صد درصد واقعی
در صورتی که برای افزایش تعداد ممبر های کانال خود با مشکل جدی مواجه هستید، می توانید با دفتر گروه مشاورین برتر و از طریق آی دی تلگرام و شماره تلفن های زیر تماس گرفته و به میزان دلخواه ممبر کاملا واقعی و ارزشمند خریداری نمایید. این اطمینان وجود دارد که این گروه تنها با عنوان و بنر تبلیغاتی کانال شما اقدام به جذب اعضاء مورد نظر خواهد کرد.

به بالای صفحه بردن