تغییر نام هتل ترامپ

پرداخت ۶ میلیون دلار برای تغییر نام هتل ترامپ در کانادا

شرکت کانادایی «جی سی اف کپیتال» با پرداخت ۶ میلیون دلار ضمن خرید سهام سازمان هتل‌های ترامپ، نام هتل ترامپ در کانادا را نیز تغییر خواهد داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ؛ نام رئیس جمهور آمریکا از روی هتل بین المللی ترامپ در شهر تورنتو کانادا حذف می‌شود.

شرکت «جی سی اف کپیتال» که شاخه ای از شرکت چند ملیتی ماریوت است و در حال حاضر مسئولیت برج تورنتو را بر عهده دارد در معامله با سازمان هتل‌های ترامپ موفق به خرید بخش زیادی از سهام این هتل شد. این شرکت کانادایی با پرداخت ۶ میلیون دلار ضمن خرید سهام سازمان هتل‌های ترامپ، نام هتل را نیز تغییر خواهد داد.

گفته می‌شود تا اول ماه اوت این معامله نهایی شده و این هتل به فعالیت خود زیر نظر شرکت بین المللی «ماریوت» که در زمینه هتلداری و گردشگری اهتمام دارد، ادامه دهد.

در حال حاضر، هتل‌های ترامپ در آمریکا و کانادا به مکانی برای اعتراض به رئیس جمهور آمریکا تبدیل شده ‌اند.

 

حمله هکر به هتل های ترامپ::

گروه‌ هتل‌های ترامپ از وقع حمله‌ی هکری دیگری خبر داده که براثر آن اطلاعات کارت‌های اعتباری شماری از مشتریان در کنار اطلاعات سیستم رزرواسیون به سرقت رفته است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، این حمله‌ی هکری در سیستم Sabre Hospitality Solutionss روی داده است. هتل‌های ترامپ از این سیستم اتوماسیون برای ثبت رزرو اتاق‌ها استفاده می‌کنند. بر اساس اطلاعاتی که Sabre به دست آورده است، هکرها با به دست آوردن اطلاعات ورود موفق به نفوذ در این سیستم شده و اطلاعات کارت‌های اعتباری و اطلاعات سیستم رزرواسیون را به سرقت برده‌اند.

اطلاعات ارائه‌شده نشان از این دارد که سرقت اطلاعات در تاریخ ۵ ژوئن سال جاری اتفاق افتاده است. Sabre گزارش داده که دسترسی هکر‌ یا هکرها به اطلاعات هتل‌های ترامپ از تاریخ ۱۰ آگوست سال ۲۰۱۶ تا ۹ مارس ۲۰۱۷ بوده است. از جمله‌ی هتل‌هایی که تحت تأثیر این رخنه‌ی اطلاعاتی قرار گرفته‌اند باید به هتل‌های واقع در شهرهای شیکاگو، لس‌آنجلس، وایکیکی، تورنتو و پاناما اشاره کرد. تاریخ نفوذ در سیستم اطلاعاتی هر یک از هتل‌های مورد نظر متفاوت است.

هکر‌ها در این مدت موفق شده‌اند اطلاعاتی نظیر نام افرادی که در هتل اقامت کرده‌اند، به همراه شماره‌ی کارت اعتباری، تاریخ انقضا، رمز عبور، شماره‌ی تلفن، آدرس ایمیل و آدرس محل سکونت به دست بیاورند. البته مجموعه‌ی هتل‌های ترامپ به این نکته اشاره کرده که اطلاعاتی نظیر شماره پاسپورت، شماره‌ی گواهینامه رانندگی و شماره بیمه از دسترس هکرها خارج بوده است.

هتل‌های ترامپ به تمام مسافرانی که در این هتل اقامت داشته‌اند، اعلام کرده است که تغییرات در وضعیت حساب‌های بانکی خود را بررسی و در صورت مشاهده‌ی موارد مشکوک، شکایت کنند و همچنین اقدامات امنیتی دیگری نظیر بستن حساب‌های بانکی یا تغییر رمز عبور را در دستور کار قرار دهند.

به بالای صفحه بردن