هیجان انگیزترین تفریحات دنیا

هیجان انگیزترین تفریحات دنیا

آبشار ویکتوریا در جنوب قاره آفریقا بر روی رودخانه زامبزی و بر روی خط مرزی زامبیا و زیمبابوه قرار گرفته است. بی شک ترسناک ترین استخر دنیا در بالای این آبشار 108 متری قرار دارد. این استخر که به آن استخر شیطان گفته میشود، به صورت طبیعی و در بین صخره های بالای آبشار تشکیل شده است و فقط در فصول کم باران از سپتامبر تا دسامبر که سطح آب پائین است می توان در آن شنا کرد.

صخره ای که در لبه آبشار قرار گرفته، مانع از سقوط شناگران به پائین می شود.

برج ماکائو 338 متر ارتفاع دارد. بلندترین سکوی تماشای منظره این برج، سکوی فضای باز طبقه 61 است. ارتفاع این سکو از سطح زمین 223 متر است و بلندترین بانجی جامپینگ دنیا است.برای این پرش خطرناک کابل های ویژه ای طراحی شده است زیرا فردی که می خواهد این پرش را انجام دهد باید صاف به پایین برود و با ساختمان برخورد نکند.

یک تجربه دیگر هم برای علاقه‌مندان به هیجان در این برج در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید در طبقه 61 و در ارتفاع 223 متری و در فضای آزاد در حلقه بیرونی برج پیاده‌روی کنید. هیچ نرده حفاظی وجود ندارد و شما تنها به وسیله کابل به یک حلقه فولادی بالای سرتان متصل شده‌اید.

کوهنوردی بر روی کوه هواشان در چین یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیز در دنیاست.

مسیری که در بالای کوه هوآشان قرار دارد شامل پیچ های نفس گیر، پیاده روی روی نرده های فلزیِ لق و زهوار دررفته و پله های عمودی بسیار وحشتناک است.

ترسناک ترین قسمت این تجربه، چانگونگ ژاندائو – الوارهایی با طول ۴ متر و عرض ۳۱ سانتی متر – است که به دیواره های سنگی صخره ها وصل شده اند. در بالای آن زنجیرهای فلزی قرار دارند که می توانید دست خود را بگیرید و امنیت خود را حفظ کنید. در این مکان احتمال سقوط و مرگ گردشگر بسیار زیاد است

روستای کوچک مارها به نام Le Mat در بیرون از هانوی در ویتنام برای تغذیه گردشگران با قلب مارهای کبرای مرده شهرت دارد. در این روستا، شما وارد رستوران می شوید و گارسون با یک مار کبرای خشمگین وارد می شود، آن را روبه روی شما قطعه قطعه و قلب او را خارج می کند. این عضو که هنوز در حال تپیدن است درون یک لیوان شیشه ای حاوی زرداب انداخته می شود تا برای دقایق بیشتری بتپد.

اگر میخواهید راه رفتن بر روی بال های هواپیما را تجربه کنید به Pike Place Market در سیاتل بروید و تفریحی مهیج را تجربه کنید. در این مکان می توانید با تسمه ای خود را محکم به هواپیما وصل کنید و در ارتفاع ۲۴۱ کیلومتر در ساعت، بر روی بال های آن حرکت کنید.

پرش BASE با چتر نجات بسیار ترسناک و هیجان انگیز است.

برای این پرش به بالای یک صخره برده می شوید و خود را با سرعت و شدت زیاد به پایین پرت می کنید. حدود ۵ ثانیه سقوط آزاد می کنید و لباس مخصوص شما پر از هوا می شود و سپس در هوا می چرخید. با نزدیک شدن به زمین باید در ذهن خود محاسبه کنید و وقتی در ارتفاع ۱۵۰ متری از زمین قرار گرفتید، بند چتر را بکشید تا باز شود و به نرمی روی زمین فرود بیایید.

به بالای صفحه بردن