معرفی هتل پسیفیک اکسپرس کوالالامپور

هتل چهار ستاره پسیفیک اکسپرس کوالالامپور (Pacific Express Hotel Central Market Kuala Lumpur) در مرکز گردشگری پایتخت مالزی قرار دارد و فاصله کوتاهی با جاذبه هایی مانند سنترال مارکت و محله چینی ها دارد. امکاناتی از جمله استخر رو باز در پشت بام، مرکز بدنسازی و رستوران برای میهمانان در نظر گرفته شده است.

[fusion_builder_container hundred_percent=\”yes\” overflow=\”visible\”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=\”1_1\” background_position=\”left top\” background_color=\”\” border_size=\”\” border_color=\”\” border_style=\”solid\” spacing=\”yes\” background_image=\”\” background_repeat=\”no-repeat\” padding=\”\” margin_top=\”0px\” margin_bottom=\”0px\” class=\”\” id=\”\” animation_type=\”\” animation_speed=\”0.3\” animation_direction=\”left\” hide_on_mobile=\”no\” center_content=\”no\” min_height=\”none\”]

 

خدمات رفاهی هتل:

داخل هتل فروشگاه قرار دارد که می توانید همان جا خرید های خود را انجام دهید. اگر مایل باشید شاتل فرودگاه دنبالتان خواهد آمد، که البته هزینه آن نیز دریافت خواهد شد. محوطه مخصوصی برای کشیدن سیگار اختصاص داده شده و در سایر اماکن سیگار کشیدن ممنوع است. می توانید از هتل ماشین کرایه کنید و با آن ها در هتل گردش کنید. ساعت چک این هتل ۱۵ عصر است و برای تحویل دادن اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر زمان خواهید داشت. کارکنان هتل به زبان چینی، مالزیایی و انگلیسی پاسخگوی شما خواهند بود.

\"Pacific-Express-Hotel-هتل-کوالالامپور\"

امکانات تفریحی هتل:

میهمانان می توانند در مبلمان فضای باز استراحت کنند و یا در تراس آفتاب بنشینند. طبقه آخر و در واقع پشت بام هتل استخر شنای روبازی احداث شده که مهمانان هتل می توانند در آن شنا کنند و در عین حال از منظره تماشایی شهر کوالالامپور لذت ببرند. مرکز بدنسازی نیز در هتل قرار دارد که مهمانانی که ورزش در برنامه روزمره زندگیشان جای گاه خود را دارد (و البته سایرین اگر مایل باشند) می توانند در آن جا ورزش کنند. اینترنت نیز که امروز به بخش جدا نشدنی زندگی های ما تبدیل شدن به صورت بی سیم و رایگان در هتل قابل دسترس می باشد.

کافه آرک: انواع غذاهای مالزیایی، آسیایی و بین المللی را برای صبحانه و نهار آماده می کند و شما می توانید غذای مورد علاقه خود را از منو رستوران انتخاب کنید. رستوران های بسیاری نیز در فاصله کمی از هتل وجود دارند که با کمی پیاده روی می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

\"Pacific-Express-Hotel-هتل-کوالالامپور\"

امکانات اتاق های هتل:

هتل پسیفیک اکسپرس دارای ۲۰۷ اتاق است که همگی دستگاه تهویه مطبوع دارند، همچنین تمامی آن ها دارای تلویزیون های صفحه تخت و امکانات لازم برای کسانی که می خواهند لباس های خود را اتو کنند می باشند. داخل حمام اتاق ها سشوار و لوازم بهداشتی رایگان قرار داده شده که روزانه شارژ می شوند. دستگاه آب سرد کن در هر طبقه قرار دارد. از دیگر امکانات اتاق ها می توان به داشتن دوش، مینی بار، تلفن، اتو، میز، توالت، کانال های کابلی و فرش اشاره کرد.

 انواع اتاق های هتل:

  • اتاق های استاندارد دابل یا تویین: این اتاق ها ۱۹ متر مربع وسعت دارند و دارای یک تخت بزرگ دابل یا دو تخت سینگل هستند و دو بزرگسال می توانند در آن اقامت کنند.
  • اتاق هایسوپریر دابل یا توینن: اتاق هایی با ۱۹ متر مربع وسعت که دارای دو تخت سینگل یا یک دابل می باشند و می توانند میزبان ۲ بزرگ سال به همراه فرزندشان باشند.
  • اتاق های دولوکوس: با داشتن ۲۲ متر مربع وسعت و یک تخت دابل میزبان ۲ نفر بزرگ ساله همراه با یک کودک هستند.

 

منبع: booking.com[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

به بالای صفحه بردن