هتل بلووی سیتی استانبول | Blueway Hotel City

این هتل ۳ ستاره استانبول، هتلی بسیار تمیز و مورد پسند مهمانان این شهر است. از امکانات رفاهی هتل باید گفت که اینترنت وای فای رایگان و میز پذیرش شبانه روزی هتل، اقامت شما را راحت تر می نماید.

امکانات رفاهی هتل بلووی سیتی استانبول

از مهم ترین خصوصیات این هتل، دسترسی داشتن به اینترنت رایگان وای فای در همه اتاق ها و در همه فضاهای هتل می باشد. شاتل و ترانسفر فرودگاهی را هتل در اختیارتان قرار می دهد. می توانید در هنگام رزرو اتاق این گزینه را هم انتخاب کنید. اگرچه برای خدمات تاکسی و حمل و نقل باید هزینه اضافه پرداخت کنید. برای خرید تور یا بلیط هواپیما، می توانید به میز پذیرش مراجعه کنید. باربر و آسانسور به شما در حمل و جابه جایی وسایل و چمدان هایتان تا اتاق کمک خواهد نمود. تمام فضاهای هتل، دارای تهویه مطبوع بوده و هوای مناسبی را برای اقامت شما، فراهم می کند. در تمام فضاهای بسته هتل، سیگار کشیدن ممنوع است. دیوارها، عایق صدا دارند. ورود به این هتل از ساعت ۲ بعد از ظهر به بعد است و تا ساعت ۱۱ صبح روز بعد شروع می شود. برای خروج، حتما باید تا ساعت ۱۲ ظهر اتاق خود را تحویل دهید. حداقل سن ورودی برای چک-این ۱۸ سال است. امکانات را به طور خلاصه در جدول زیر خواهید دید.

[fusion_builder_container hundred_percent=\”yes\” overflow=\”visible\”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=\”1_1\” background_position=\”left top\” background_color=\”\” border_size=\”\” border_color=\”\” border_style=\”solid\” spacing=\”yes\” background_image=\”\” background_repeat=\”no-repeat\” padding=\”\” margin_top=\”0px\” margin_bottom=\”0px\” class=\”\” id=\”\” animation_type=\”\” animation_speed=\”0.3\” animation_direction=\”left\” hide_on_mobile=\”no\” center_content=\”no\” min_height=\”none\”]

 

صندوق امانات در میز پذیرش آسانسور
اینترنت وای فای رایگان تبدیل ارز و خودپرداز
خدمات اتوشویی در صورت درخواست اتاق ملاقات
تلویزیون در فضای عمومی کافی نت
امکاناتی برای افراد ناتوان مانند ویلچر انبار چمدان
صندوق امانات خدمات کرایه ماشین
روزنامه در لابی ترانسفر فرودگاهی با شارژ جداگانه
خدمات نگهداری از کودکان قهوه و کافی در لابی
چک این سریع تهویه مطبوع در کل فضاهای هتل
صبحانه رایگان فضایی مخصوص افراد سیگاری

خدمات نگهبانی، وجود دستگاه ای تی ام، وجود صرافی، خدمات خشکشویی، اتوشویی و نظافت، انبار چمدان و صندوق امانات از امکانات رفاهی هتل بلووی سیتی استانبول است.

امکاناتی برای افراد کم توان و ناتوان به عنوان مثال ویلچر، در هتل بلووی سیتی استانبول فراهم شده است و حیوانات حق ورود به هتل را ندارند.

اگر سیگاری هستید بدانید که فضایی مختص افراد سیگاری در نظر گرفته شده است. خدمات اتاق ها، نگهبانی و حتی ورود و خروج، به صورت شبانه روزی ارائه می شود.

کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی، عربی، فرانسوی، آذربایجانی و ترکی صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل بلووی سیتی استانبول

تمام امکانات رفاهی هتل بلووی سیتی استانبول برای راحتی و آسایش شما مهیا شده است. در رستوران  هتل، صبحانه از ساعت ۰۷:۳۰ تا ۱۰ صبح آماده و سرو می شود. شما مهمانان، می توانید هر روز با بوفه صبحانه روز خود را شروع کنید و از غذاهای ترکی و مدیترانه ای و منوی لاکارته آن، لذت ببرید.

 

در بعضی از این اتاق ها، فضای نشیمنی در نظر گرفته شده است. تمام این امکانات به صورت خلاصه در جدول زیر آورده شده است.

تهویه مطبوع روزنامه رایگان
تراس مبله شده دیوارهایی عایق صدا
یخچال تلویزیون صفحه تخت
کافی میکس و چای ساز نظافت روزانه
بطری آب معدنی رایگان دستمال کاغذی رایگان
سشوار حوله و حوله لباسی
تخت نوزاد رایگان گاوصندوق در اتاق
خدمات اتو در صورت درخواست تنها دوش در حمام
تخت تاشو اضافه (با شارژ جداگانه) میز مطالعه
تلفن اینترنت پر سرعت
شبکه های جهانی برای تلویزیون دمپایی

 

فاصله تا جاذبه های معروف شهر استانبول

فاصله این هتل تا کاخ دلماباغچه تنها ۵ دقیقه پیاده روی است. از آنجا با حمل و نقل عمومی به راحتی می توانید به هر کجای شهر استانبول که دوست دارید، قدم بگذارید. همچنین ایستگاه مترو و اتوبوس هم تنها ۵۰۰ قدم دورتر از این هتل قرار گرفته است. از اینجا می توانید خود را به جاذبه هایی مانند مسجد سلیمانیه، بازار ادویه استانبول، کلیسای سیسترن و دیگر جاذبه ها برسانید. رستوران های متعددی نیز در کنار هتل پیدا خواهید نمود.

  • قصر توپکاپی: ۳٫۸۲ کیلومتر است که با ۳۰ دقیقه پیاده روی به آن می رسید. البته اگر با تاکسی بروید، بسیار زودتر از آنچه که تصور کنید، به این قصر خواهید رسید.
  • فاصله تا لا گالریا: ۲۵۰ متر تا یکی از گالری های ترکیه فاصله دارید. وقت را تلف نکنید و به دیدن این گالری زیبا با آثار هنرمندان معروف آن بروید.
  • کلیسای سنت اسپریت: اگر به دیدن کلیساها علاقه دارید، می توانید با ۳ دقیقه پیاده روی خود را به کلیسای سنت اسپریت برسانید. این کلیسا در ۲۵۰ متری هتل، واقع شده است.
  • فاصله تاموزه جنگی استانبول: ۳۶۰ متر تنها با این موزه فاصله دارید. بنابراین با کمی پیاده روی می توانید خود را به این جاذبه برسانید.
  • مسجد آبی: تا این هتل تنها ۴٫۷ کیلومتر فاصله دارد. تاکسی بگیرید یا اینکه سوار تراموای استانبول شوید. در هر صورت جابه جایی در استانبول بسیار راحت است.

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

به بالای صفحه بردن