نکات حرفه اى در پذیرش هتل

یک کارمند پذیرش باید روابط عمومی بالایی داشته باشد و دارای قدرت تصمیم گیری سریع، منظم، مودب و آشنا به زبان انگلیسی باشد.متصدی پذیرش هتل یا فرانت آفیس همیشه رفتارش باید مودبانه، صمیمی و دارای صبر و آرامش باشد. باید هنگام پذیرش میهمان ها به تمام جزئیات توجه نموده و بتواند به طور موثر با میهمان ها ارتباط برقرار کند. همچنین با انواع لهجه ها و فرهنگ های مختلف شهرها و کشورهای مجاور آشنایی داشته و از اصول روانشناسی برای شناخت روحیات میهمان ها استفاده کند.پذیرش هتل، نرم افزار هتلداری، انبارداری، حسابداری

فرانت آفیس نسبت به انواع واحدهای اقامتی مانند هتل ها و متل ها و امکانات مختلف آنها آگاهی داشته و با وجود مهارت های تخصصی که از قبل کسب کرده، میتواند میهمان های کشورهای مختلف را پذیرش نموده و خدماتی مطابق با خواسته آنها معرفی و ارائه کند.

نرم افزار هتلداری، نرم افزار انبارداری، نرم افزار حسابداری

از جمله مهارت های شغل فرانت آفیس می توان به آراستگی ظاهر، لباس و یونیفرم تمیز و اتو شده، استفاده از اتیکت نام و سمت بر روی یونیفرم(سمت راست)، کفش های تمیز واکس زده، ایستادن با قامت راست در پشت پیشخوان، تکیه ندادن به میز پذیرش یا دیوار، دهان و بدن خوشبو، استفاده از عطر، ادوکلن و آرایش مناسب، با صبر و حوصله به صحبت مهمان ها گوش دادن، پیگیری احتیاجات مهمانان هتل (مسافران)، گشاده رویی و تبسم بر لب و…

١– برخورداري از سلامت جسمي و بهداشت شخصي،

٢– لبخند شيرين و طبيعي و بسيار جذاب ،

٣– به اهميت كار واقف باشد و بداند كه اگر اشتباه فردي داشته باشد،به حساب كل هتل است.

٤– انتقال اطلاعات در زمان تحويل و تحول شيفت ها ،

٥– برخورداري از رفتار خوب ورودي با چهره ي بشاش ،ضمن اينكه نياز ميهمان بايد شناخته شود.

پذیرش هتل، نرم افزار هتلداری، انبارداری، حسابداری

به بالای صفحه بردن