وب سایت هتل برای سئو چکار باید کند؟

وب سایت هتل برای سئو چکار باید کند؟

یکی از فاکتور های مهم هتل ها این باید باشد که بتوانند به وسیله وبسایت خودشان بیشترین مشتری را جذب کنند و با یک سرچ ساده به راحتی پیدا شوند.

:در این مقاله چند فاکتور مهم را بیان میکنیم:

نرم افزار هتلداری، نرم افزار انبارداری، نرم افزار حسابداری

  • از کلمات کلیدی استفاده کنید!

برای سایتتان بهترین کلمات کلیدی را انتخاب کنید و همیشه به این فکر باشید که مشتری شما چه کلمه ای را سرچ می کند و طبق اخرین نظرسنجی بیشتر افراد نام برند شما را مستقیما سرچ نمیکنند. برای درک بهتر خودتان را جای مشتری بگذارید و همین الان به دنبال یک هتل خوب در گوگل باشید. با این ترفند به راحتی مشتریان خود را زیاد کنید و رتبه خود را در گوگل بالا ببرید.

  • از ادرس یو ار ال کوتاه استفاده کنید!

بعضی اوقات هتلداران تازه وارد توجهی به ادرس سایت هتلشان نمی کنند و با انتخاب ادرس های بسیار بد به کار خود لطمه وارد می کنند و با این کار رتبه سایت ان ها در گوگل روز به روز بدتر می شود.

سعی کنید با انتخاب ادرس های ساده و قابل حفظ کردن کار مشتری خود را اسان کنید تا هر لحظه سایت شما را پیدا کند یا به دوستان خودش معرفی کند.

نرم افزار هتلداری، نرم افزار انبارداری، نرم افزار حسابداری

  • برچسب های سایت خود را بهبود ببخشید!

بهترین تگ برای نوشتن مطالب مهم سایت تک h1 می باشد و شما باید مطالب مورد نظر خودتان را به وسیله این تگ به مشتری نشان دهید  گاهی اوقات در سایت شما صفحات کم ارزش رتبه بهتری در گوگل دارند تا صفحات اصلی و علت این مشکل همین تگ ها هستند.

  • صفحات مشابه را از بین ببرید!

در سایت های امروزی هتلداران تلاش میکنند تا هیچ چیزی در سایت توجه مشتری را پرت نکند تا بتواند به راحتی کار خود را انجام دهد و این ترفند باعث می شود رتبه شما در گوگل بالا رفته و و یوزر به راحتی مطالب و روش استفاده از سایت را بفهمد.

نرم افزار هتلداری، نرم افزار انبارداری، نرم افزار حسابداری

  • در سایت خودتان Schema قرار دهید.

این تیکه کد ها باعث میشود تا گوگل سایت شما را بهتر در کند و به شما کمک کند تا به تعداد مشتریان خود روز به روز بیفزایید  و گوگل از اسکما استفاده میکند تا رتبه سایت ها را بهبود ببخشد و این اسکما میتواند شامل نام و شماره تلفن و ادرس شبکه های مجازی و ادرس هتل و شماره ثبت و …. باشد و خود گوگل ایت ترفند را بسیار مهم و کاربردی میداند این ترفند بسیار کاربردی برای پلتفرم های تحت موبایل می باشد.

نرم افزار هتلداری، نرم افزار انبارداری، نرم افزار حسابداری

به بالای صفحه بردن