درباره شرکت طلوع زاینده رود

شرکت طلوع زاینده رود از سال 1385 اختصاصا در زمینه طراحی، تولید، فروش و پشتیبانی نرم افزار های هتلداری تحت برند طلوع فعالیت می نماید. در حال حاضر نسخه های متفاوتی از نرم افزار هتلداری این شرکت در بیش از 700 مجموعه اقامتی (هتل – متل – هتل آپارتمان) در استان های اصفهان – آذربایجان غربی – آذربایجان شرقی – اردبیل – گیلان – مازندران – خراسان – سیستان و بلوچستان – هرمزگان – بوشهر – خوزستان – فارس – یزد – چهارمحال بختیاری – مرکزی – لرستان و تهران، نصب و در حال استفاده و بهره برداری می باشد.

اعتبار طلوع به میزان رضایتمندی مشتریان از محصولات و خدمات پس از فروش این شرکت می باشد و همواره تلاش می شود تا با استفاده از علم و تکنولوژی روز، در انجام این مهم در همه عرصه ها پیشتاز باشد.

مجموعه نرم افزار های هتلداری طلوع، جهت جمع آوری، یکپارچه سازی و بهینه نمودن اطلاعات، ابزار مدیریتی و کاملی می باشد که تمامی آنچه را که مدیران هتل بدان نیازمندند را فراهم نموده است و تمامی نیاز های عملیاتی هتل را با استفاده از اطلاعات کسب شده، به درست ترین شکل ممکن، مدیریت می نماید.

نرم افزار هتلداری طلوع با دارا بودن بیش از 700 مجموعه ی اقامتی در سراسر کشور، سهم بزرگی از بازار نرم افزار های مدیریت هتلداری در ایران را به خود اختصاص داده است.

از نظر مشتریان ما، نرم افزار هتلداری طلوع یکی از جامع ترین نرم افزار های هتلداری در ایران می باشد که دارای امکانات فراوانی است. به نحوی که اکثر فرآیند های اجرایی هتل همانند: پذیرش و رزرواسیون، صندوقها، خانه داری، مراسمات، رزرواسیون آنلاین، حسابداری ،کاست کنترل، بهای تمام شده ، سود و زیان قسمت های مختلف مجموعه، پیاده سازی حسابداری صنعتی و . . . را به دو زبان فارسی و لاتین به شیوه ای نوین مدیریت و کنترل می نماید.

این نرم افزار امکان برقراری ارتباط با اکثر تجهیزات و وسایل مورد استفاده در صنعت هتلداری مانند: سیستم های مخابراتی، سیستم های قفل کارتی ، سیستم مدیریت انرژی در ساختمان، نرم افزارهای مالی و حسابداری و … را دارد (بیش از ۱۰۰۰ رابط با تجهیزات گوناگون).

اهداف طلوع زاینده رود

رسالت شرکت طلوع زاینده رود، تامین و ارائه خدمات نرم افزاری و سخت افزاری در راستای رفع نیازمندی هتل ها و مجموعه های اقامتی می باشد. ما با تلاش در جهت مشاوره و تهیه ملزومات مربوط به هتل و مجموعه های اقامتی، سعی در کسب بهترین نتیجه را برای مشتریان خود خواهیم داشت.

شرکت طلوع زاینده رود آماده ارائه مشاوره و پاسخگویی به نیازهای سخت افزاری و نرم صنعت هتلداری کشور می باشد.

به بالای صفحه بردن