ویژگی های کلی نرم افزار هتلداری طلوع

ویژگی های کلی نرم افزار هتلداری طلوع:
• امکان نصب و راه اندازی آسان در کمتر از چند دقیقه توسط هر کاربر
• امکان نصب و استفاده به صورت “تحت شبکه” و بر روی بیش از یک رایانه
• امنیت بالا در نگهداری از اطلاعات ثبت شده
• مدیریت کاربران با سطوح دسترسی مختلف
• سرعت بالا در پذیرش میهمانان و ارائه سرویس و خدمات به ایشان و مدیریت از طریق سیستم رک به صورت گرافیکی
• مجهز به سامانه پیام کوتاه و ارسال پیامک های تبلیغاتی و خوشامد و بدرقه برای مهمانان
• امنیت بالا در نگهداری از اطلاعات ثبت شده و مدیریت کاربران با سطوح دسترسی مختلف
• بروز رسانی خودکار نرم افزار از طریق وب سایت اختصاصی طلوع در کمتر از چند دقیقه
• پشتیبانی آنلاین در هر ساعت از شبانه روز توسط کارشناسان و گروه پشتیبانی شرکت
• از جمله ویژگیهای این برنامه میتوان به سادگی محیط برنامه و امکانات و گزارشات بالای برنامه اشاره کرد.
• بالاترین کنترل و ردیابی اشتباهات عمدی و سهوی کاربران: با توجه به اینکه نرم افزار فوق قابلیت ثبت کلیه عملکرد کاربران نرم افزار را دارا می باشد لذا در صورتی که خطایی از طرف کاربر صورت گیرد می توان آن را با راحتی ردیابی نمود
• قابلیت داد و ستد پرسنل هتل با صندوق: نرم افزار هتل داری طلوع قابلیت دریافت و یا پرداخت با هر یک از پرسنل هتل را دارا می باشد که این پرداخت می تواند بعنوان حقوق و یا پاداش برای پرسنل هتل باشد.

امکانات اصلی نرم افزار هتلداری:
• امکان تعریف هتل یا مرکز اسکان میهمان به تعداد مورد نیاز (قابلیت مدیریت چند هتل یا مرکز
• امکان تعریف نوع هتل یا مرکز و طبقه بندی و تفکیک بر اساس آن (هتل ۵ ستاره ، هتل آپارتمان ، مهمانپذیر و …
• امکان تعریف اتاق و خدمات قابل ارائه برای هر هتل بطور مجزا
• امکان تعریف گروه بندی و نوع اتاق یا خدمات جهت تفکیک و دسترسی بهتر (سوئیت ، اتاق دو نفره ، کانکت ، اتاق پرنسس و …)
• امکان تعریف انواع اقامت جهت تفکیک گزارشات اسکان میهمانان (اقامت تک, اقامت با صبحانه, فول برد و …)
• امکان تعریف معرف میهمان (آژانس های مسافرتی یا شرکت ها و ادارات طرف قرارداد) و تفکیک گزارشات بر اساس آن
• ارسال اطلاعات به صورت روزانه به اماکن
• سیستم پذیرش و عملیات تخصیص اتاق و خدمات به مراجعین
• سیستم صندوق و گردش حساب میهمانان و آژانس های طرف قرارداد
• سیستم رک و مشاهده وضعیت ماهانه اتاق های مربوط به هر هتل بصورت رسم گرافیکی
• سیستم خرید و فروش اتاق با استفاده از هزینه های خرید و فروش هر اتاق،درصد سود اپراتور و رابط میهمان و محاسبه سود و زیان خالص
• امکان اسکان گروه های مسافرتی مانند تورهای جهانگردی ، کاروان های زیارتی و … در یک فرم واچر پذیرش
• دفتر تلفن و مدیریت اطلاعات میهمانان، مشتریان، شرکت های طرف قرارداد و با امکان طبقه بندی بر اساس گروه ، دسته ، شغل و …
• سیستم انبارداری و کنترل ورود و خروج کالا از هتل
• سیستم حسابداری ساده ویژه درج بدهکار و بستانکار کردن مشتریان
• سیستم چاپ چک و مدیریت حسابهای بانکی
• سیستم کنترل و مدیریت کاربران و استفاده کننده از نرم افزار توسط مدیریت
• سیستم گزارش ساز پویا و امکان تهیه گزارشات متنوع از قسمت های مختلف نرم افزار با توجه به نیاز مدیریت
• سیستم پشتیبانی خودکار و تهیه فایل پشتیبانی از اطلاعات برنامه بصورت زمانبندی شده
• سیستم حقوق و دستمزد
• ارسال پیامک خوشامد و بدرقه برای مهمانان
• چک لیست خانداری روی تبلت
• پنل پیامکی رایگان

• ارائه انواع گزارشات متنوع توسط این نرم افزار شامل:

  • گزارش لحظه‌ای موجودی و گردش کار صندوق: کاربر می تواند از طریق این گزارش در هر لحظه موجودی و گردش کار صندوق را مشاهده نماید.
  • گزارش تلفن اتاقها به تفکیک یا گروهی، گزارش تلفن داخلی ‌های پذیرش: کاربر می تواند از طریق این گزینه گزارش تلفن اتاقها و همچنین پذیرش را مشاهده نماید.
  • گزارش هزینه ‌ها بر اساس سرفصل هزینه ‌ها یا هزینه ‌های جاری: این گزینه گزارش کامل هزینه های صورت گرفته را همراه با جزئیات در اختیار کاربر قرار می دهد
  • گزارش گردش حساب بدهکاری یا بستانکاری اشخاص: از طریق این گزارش کاربر می تواند گردش حساب اشخاص بدهکار و یا بستانکار را مشاهده نماید
  • گزارش مالی اتاقها بر اساس دریافت واقعی حضور مهمان و تفکیک هزینه شارژ تخت اضافی: از طریق این گزارش کاربر می تواند وضعیت درآمد زایی اتاقها را به تفکیک هزینه شارژ اتاقها و تخت اضافی مشاهده نماید.
  • گزارش تعداد مهمانان روزانه بر مبنای آنچه در فرم پذیرش بعنوان همراه ثبت شده و آنچه جهت شارژ تخت اضافی مشخص شده است: از طریق این گزارش کاربر می تواند تعداد واقعی میهمانانی که در هر روز پذیرش شده اند را همراه با تعداد نفرات اضافی و همراهان مشاهده نماید
  • گزارش وضعیت اتاقها، در این گزارش پنج وضعیت گذشته یا آینده اتاقها (تسویه شده، پذیرش،رزرو، تعمیر، خالی) برای هر یک از گروه‌ اتاقها (یک خوابه، دو خوابه، سوئیت، متفرقه) یا ترکیبی از آنها به تفکیک ارائه می ‌شود. این گزارش یکی از بهترین نقاط قوت نرم افزار می‌باشد.
  • –> این گزارش یکی از بهترین نقاط قوت نرم افزار می ‌باشد زیرا از طریق این گزارش کاربر می تواند گزارش وضعیت اتاقهای هتل را در هر بازه ای از زمان مشاهده نماید.

    امکانات و قابلیت های این نرم افزار جهت مدیران هتل شامل:
    آنچه یک مدیر بیش از هر چیزی به آن نیاز دارد اینست که در یک زمان کوتاه بتواند به اطلاعات مورد نظر، آمار صحیح و سوابق دسترسی پیدا نماید تا جایی که از درگیریهای روزمره منفک شده تا بتواند به سهولت و با تفکری باز و دید کلان به سیاست گذاریهای صحیح مدیریتی بپردازد.
    یکی از مهمترین و کاراترین ابزاری که جهت رفع این گونه معضلات، می تواند به یاری یک مدیر بشتابد، وجود یک سیستم مکانیزه یکپارچه (سخت افزار، نرم افزار و نیروی انسانی آموزش دیده) می باشد.

  • تعریف سطح دسترسی کاربر: ایجاد محدودیت و قراردادن سطح دسترسی به قسمتهای مختلف نرم افزار برای کاربران از دیگر امکانات مربوط به این نرم افزار می باشد
  • کنترل ورود و خروج کاربران: توانایی مدیریت در نظارت و کنترل بر ورود و خروج کاربران به نرم افزار با جزئیات ساعت و تاریخ ورود و خروج از دیگر توانایی های این نرم افزار می باشد.
  • مدیر سیستم می تواند اشخاصی را که با آنها داد و ستد داشته و تمایل ندارد که دیگر کاربران اسامی آنها را در لیست اشخاص روئیت نمایند بصورت اختصاصی درآورد و فقط در مواقعی که صلاح بداند اجازه اعمال عملیات پرداخت و دریافت را بدهد
  • قابلیت نسخه برداری از اطلاعات و بازگردانی اطلاعات
  • به بالای صفحه بردن