خدمات پشتیبانی بانک اطلاعاتی شرکت طلوع

[fusion_builder_container hundred_percent=\”yes\” overflow=\”visible\”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=\”1_1\” layout=\”1_1\” last=\”yes\” spacing=\”yes\” center_content=\”no\” hide_on_mobile=\”no\” background_color=\”\” background_image=\”\” background_repeat=\”no-repeat\” background_position=\”left top\” border_size=\”0px\” border_color=\”\” border_style=\”\” padding_top=\”\” padding_right=\”\” padding_bottom=\”\” padding_left=\”\” margin_top=\”\” margin_bottom=\”\” animation_type=\”\” animation_direction=\”\” animation_speed=\”0.1\” class=\”\” id=\”\” min_height=\”\” hover_type=\”none\” link=\”\” border_position=\”all\”][fusion_title size=\”2\” content_align=\”left\” style_type=\”default\” sep_color=\”#138c0c\” class=\”\” id=\”\”]

پاسخ به سوالات متدوال

[/fusion_title][fusion_accordion class=\”\” id=\”\”][fusion_toggle title=\”خدمات شما درواقع چیست؟\” open=\”no\”]• افزایش سرعت بانک اطلاعاتی
• راه‌اندازی High Availability
• بالا بردن امنیت بانک اطلاعاتی
• نگهداری (Backup / Restore) اصولی بانک اطلاعاتی
• سامانه مانیتورینگ اختصاصی SQL Server
• یکپارچه سازی دیتابیس سرورها
• جداسازی محیط‌های تست، توسعه و عملیات[/fusion_toggle][fusion_toggle title=\”قیمت این خدمات چقدر است و چگونه می توانم ثبت درخواست کنم؟\” open=\”no\”]لیست قیمت‌ این خدمات بعد از ثبت درخواست برای شما ارسال خواهد شد.

[/fusion_toggle][fusion_toggle title=\”من فقط یکسری از خدمات شما را نیاز دارم. آیا می توانم فقط آنها را سفارش دهم؟\” open=\”no\”]شما حتما در قسمت توضیحات ثبت درخواستتان این نکات را قید کنید یا با شماره‌ ۰۳۱۳۶۲۶۵۲۷۶ تماس بگیرید.[/fusion_toggle][/fusion_accordion][fusion_button link=\”http://sunrisegraph.ir/sql-server-database-services-sunrise\” text_transform=\”\” title=\”\” target=\”_self\” link_attributes=\”\” alignment=\”\” modal=\”\” hide_on_mobile=\”small-visibility,medium-visibility,large-visibility\” class=\”\” id=\”\” color=\”orange\” button_gradient_top_color=\”\” button_gradient_bottom_color=\”\” button_gradient_top_color_hover=\”\” button_gradient_bottom_color_hover=\”\” accent_color=\”\” accent_hover_color=\”\” type=\”3d\” bevel_color=\”\” border_width=\”1px\” size=\”medium\” stretch=\”default\” shape=\”\” icon=\”\” icon_position=\”left\” icon_divider=\”no\” animation_type=\”\” animation_direction=\”left\” animation_speed=\”1.0\” animation_offset=\”\”]مشاهده اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست [/fusion_button][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=\”1_1\” layout=\”1_1\” background_position=\”left top\” background_color=\”\” border_size=\”\” border_color=\”\” border_style=\”solid\” spacing=\”yes\” background_image=\”\” background_repeat=\”no-repeat\” padding_top=\”\” padding_right=\”\” padding_bottom=\”\” padding_left=\”\” margin_top=\”0px\” margin_bottom=\”0px\” class=\”\” id=\”\” animation_type=\”\” animation_speed=\”0.3\” animation_direction=\”left\” hide_on_mobile=\”no\” center_content=\”no\” min_height=\”none\” last=\”no\” hover_type=\”none\” link=\”\” border_position=\”all\”][fusion_text]

خدمت منحصربفرد شرکت طلوع در حوزه بانک‌های اطلاعاتی MS SQL Server میباشد.

\"\"

۱: افزایش سرعت بانک اطلاعاتی  (Performance & Tuning)

در اغلب سازمان‌ها و شرکت زمانی که تعداد کاربران کمی بالا می‌رود و یا حجم تولید اطلاعات افزایش پیدا می‌کند، سرعت بانک اطلاعاتی کاهش پیدا می‌باشد. برخی از مدیران به جای حل مشکل صورت مسئله را پاک کرده و میلیون‌ها یا میلیاردها تومان ضرر به سازمان وارد می‌کنند، یکی از تصمیمات اشتباه، کوچ به اوراکل یا DB2 است که هزینه کوچ و نگهداری و سخت افزار آنها بشدت بالا می کند.

شاید فکر کنید هر چقدر سرور (سخت افزار) قدرتمندتری تهیه کنیم، سرعت بیشتری خواهیم داشت ولی واقعیت این است که بیش از ۷۰ درصد سرعت شما کاملا به دیتابیس و راهکارهای نرم افزاری وابسته است.

\"\"

۲: راه‌اندازی High Availability

چقدر در دسترس بودن اطلاعات و بانک اطلاعاتی برای سازمان شما مهم است؟ آیا می‌خواهید ۷/۲۴ در دسترس باشید؟

چنانچه سرور بانک اطلاعاتی و یا یکی از بانک‌های اطلاعاتی بنا به دلایلی از کار بیافتد HA تضمین می‌کند، سرور پشتیبان جایگزین سرویس از کار افتاده شود.
تکنولوژی Always-ON یکی از ویژگی‌های مهم SQL Server است که می‌توان از آن برای راه‌اندازی HA در SQL Server استفاده کرد.

\"\"

۳: نگهداری (Backup / Restore) اصولی بانک اطلاعاتی (Database Maintenance)

ارائه و اجرای رویه‌های صحیح جهت نگهداری، بکاپ‌گیری و بازیابی از دیتابیس بصورت کاملا اصولی

نگهداری صحیح و اصولی بانک اطلاعاتی یکی از مهمترین و اصلی‌ترین وظایف مدیر بانک‌های اطلاعاتی است. Planهای مختلفی برای نگهداری بانک‌های اطلاعاتی با توجه به شرایطی محیطی، حجم بانک اطلاعاتی و نوع استفاده از آنها باید بر روی SQL Server اجرا شوند. ما در این مدل کنار شما هستیم.

\"\"

۴: بالا بردن امنیت بانک اطلاعاتی (Database Security)

چقدر به امنیت و امن کردن بانک اطلاعاتی خود اهمیت می‌دهید؟ دیتابیس شما را امن خواهیم کرد.

هدف از پیاده‌سازی روال‌های امنیتی امن کردن SQL Server و داده‌های مربوط به آن می‌باشد. در طی این فرآیند شما با انجام فعالیت‌های مربوط به این حوزه می‌تواند مشکلات امنیتی مربوط به SQL Server و Database خود را به حداقل کاهش دهید.

\"\"

۵: سامانه مانیتورینگ اختصاصی (Database Monitoring)

سامانه مانیتورینگ بیش از ۱۸۰۰ شاخص حرفه‌ای برای مانیتورینگ دیتابیس‌های SQL Server در نظر گرفته است.

مهم ترین جنبه فعالیت مانیتورینگ، رصد بانک‌های اطلاعاتی در جهت تشخیص هرگونه مشکل به وجود آمده در بانک‌های اطلاعاتی، ناشی از نقص در سرورها، بلاکینگ، لاکینگ، کاهش کارایی یا قطع شدن سرویس‌ها می‌باشد.

\"\"

۶: بروز بودن دیتابیس (Database Upgrade)

با به روز رسانی به آخرین نسخه SQL Server به راحتی از امکانات جدید آن استفاده کنید و لذت ببرید.

هدف از به‌روز رسانی یا ارتقا SQL Server به آخرین نسخه در دسترس، استفاده از امکانات و قابلیت‌های حرفه‌ای و مدرن آن می‌باشد. برای بدست آوردن این قابلیت‌ها به روز‌رسانی به نسخه‌ جدید بهترین راهکار عملیاتی است.

\"\"

۷: توسعه، تست و عملیات

جداسازی محیط توسعه، تست و عملیات برای تیم‌های مختلف جهت کار با بانک اطلاعاتی در محیط‌های مختلف

یکی از مشکلات مهمی که وجود دارد این است که محیط Test، Develop و Schema بر روی سرور عملیاتی بوده و این به شدت به ضرر مجموعه می‌باشد. در معماری اولیه ما سه محیط برای این مهم ایجاد خواهیم کرد که با استفاده از آن مجموعه می‌تواند نسخه تغییرات بانک اطلاعاتی و… را به طور کامل حفظ نماید.

\"\"

۸: یکپارچه‌سازی دیتابیس‌ سرورها

یکپارچه سازی دیتابیس سرورها بصورت متمرکز برای مدیریت آسان، تمام دیتابیس‌ها و Instanceهای را یکپارچه کنید.

یکی از مشکلات مهمی که وجود دارد این است هر کدام از پیمانکارها برای نرم افزارهای خود یک دیتابیس سرور یا Instance اختصاصی ایجاد کرده‌اند که مدیریت این مدل پیچیدگی‌های خاص خود را به همراه خواهد داشت.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container][fusion_builder_container background_color=\”#f7f5f4\” background_image=\”\” background_parallax=\”none\” enable_mobile=\”no\” parallax_speed=\”0.3\” background_repeat=\”no-repeat\” background_position=\”left top\” video_url=\”\” video_aspect_ratio=\”16:9\” video_webm=\”\” video_mp4=\”\” video_ogv=\”\” video_preview_image=\”\” overlay_color=\”\” video_mute=\”yes\” video_loop=\”yes\” fade=\”no\” border_size=\”1px\” border_color=\”#d3d3d3\” border_style=\”solid\” padding_top=\”50\” padding_bottom=\”50\” padding_left=\”60\” padding_right=\”60\” hundred_percent=\”yes\” equal_height_columns=\”no\” hide_on_mobile=\”no\” menu_anchor=\”\” class=\”\” id=\”sabt_darkhast\”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=\”1_1\” layout=\”1_1\” background_position=\”left top\” background_color=\”\” border_size=\”\” border_color=\”\” border_style=\”solid\” spacing=\”yes\” background_image=\”\” background_repeat=\”no-repeat\” padding_top=\”\” padding_right=\”\” padding_bottom=\”\” padding_left=\”\” margin_top=\”0px\” margin_bottom=\”0px\” class=\”\” id=\”\” animation_type=\”\” animation_speed=\”0.3\” animation_direction=\”left\” hide_on_mobile=\”no\” center_content=\”no\” min_height=\”none\” last=\”no\” hover_type=\”none\” link=\”\” border_position=\”all\”][fusion_code]W2NvbnRhY3QtZm9ybS03IGlkPSIxNTAzMyIgdGl0bGU9Itiv2LHYrtmI2KfYs9iqINiu2K/Zhdin2KogU1FMIFNlcnZlciJd[/fusion_code][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

به بالای صفحه بردن