معرفی هتل لیپار چابهار

چابَهار (چاه‌بهار، چهاربهار) (به بلوچی: چَهبار) یکی از شهرهای جنوب خاوری استان سیستان و بلوچستان ایران و تنها بندر اقیانوسی این کشور می‌باشد که در کرانهٔ دریای مکران و اقیانوس هند قرار دارد. لنگرگاه آن قابلیت پهلوگیری کشتی‌های اقیانوس‌پیما را دارد و از مناطق آزاد بازرگانی ایران است.

بندر چابهار به دلیل موقعیت راهبردی، که نزدیک‌ترین راه دسترسی کشورهای محصور در خشکی آسیای میانه (افغانستان، ترکمنستان، ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان و قزاقستان) به آب‌های آزاد است از اهمیت فراوانی برخوردار است و سازندگی و سرمایه‌گذاری فراوانی در آن صورت می‌گیرد؛ از جمله ساخت اسکله و افزایش گنجایش بارگیری کشتی‌های اقیانوس‌پیما (در خلیج چابهار) و ساخت راه‌آهن به سوی آسیای میانه و احداث فرودگاه بین‌المللی. این بندر یکی از مهمترین چهارراه‌های کریدور شمال-جنوب بازرگانی جهانی است.

چابهار علاوه بر موقعیت بازرگانی، دارای جاذبه‌های فراوان تاریخی و طبیعی است. آب و هوای این شهر و پیرامون آن همیشه بهاری و معتدل است و به همین دلیل چابهار (چهاربهار) نامیده می‌شود. چابهار مرکز شهرستان چابهار است که در منتهی‌الیه جنوب شرقی ایران در کنار آب‌های گرم اقیانوس هند قرار دارد.

 آب و هوای چابهار دارای کمترین تغییرات در فصول چهارگانه سال است و درجه رطوبت تنها در دو ماه از سال (اردیبهشت و خرداد) بالا می‌رود. برای مثال، هوای شهر چابهار در تابستان از تهران خنک‌تر است. آنچه کمی برای مسافران و برخی ساکنان آزار دهنده است شرجی بیش از حد هواست که سنگینی و کسلی بدن را افزایش می‌دهد.

 

هتل لیپار چابهار:

هتل لیپار چابهار در سال 1383 در منطقه آزاد چابهار احداث شد. هتل لیپار در چهار طبقه و با دارا بودن 108 واحد اقامتی پذیرای مهمانان گرامی در سواحل دریای عمان می باشد. اتاق های هتل پنج ستاره لیپار چابهار در طبقات اول تا سوم پراکنده شده اند و جهت بهبود کیفیت خدمات و تجهیزات، برخی از این اتاق ها در سال 1394 نوسازی شد. به دلیل موقعیت مکانی مناسب هتل لیپار، مهمانان و گردشگران محترم می توانند با پیاده روی کوتاهی به دیدن ساحل بکر دریای عمان و تماشای تلاقی موج های زیبا با صخره بروند و لذت ببرند. همچنین دسترسی آسان از هتل لیپار چابهار به اماکن تفریحی نظیر کلبه غواصی و پارک سنگی چابهار و مراکز خرید نیز میسر می باشد.

رستوران مرکزی هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 200 نفر ( ساعت سرو صبحانه: 7:00 الی 9:00، ناهار: 12:30 الی 15:00، شام: 18:30 الی 22:30 )
رستوران سنتی هتل واقع در محوطه هتل با ظرفیت 70 نفر ( ساعت کاری: 12:00 الی 1:00 بامداد )
رستوران روف گاردن هتل واقع در پشت بام هتل با ظرفیت 60 نفر ( ساعت کاری: 16:00 الی 23:30 )
رستوران فست فود هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 50 نفر ( ساعت کاری: 18:00 الی 23:30 )
کافی شاپ مرکزی هتل واقع در لابی با ظرفیت 15 نفر ( ساعت کاری: 24 ساعته )
کافی شاپ مونفورته واقع در طبقه همکف و داخل سالن بیلیارد با ظرفیت 25 نفر( ساعت کاری: 17:00 الی 22:30 )

فاصله تا فرودگاه : 46 کیلومتر

فاصله تا مسجد جامع تیس (۵ کیلومتر و ۹۲۳ متر)

فاصله تا رودخانه باهوکلات (۱۰۳ کیلومتر و ۶۷۳ متر)

فاصله تا قلعه تیس(پرتغالیها) (۵ کیلومتر و ۷۲۰ متر)

فاصله تا منطقه آزاد (۲ کیلومتر و ۱۲۷ متر)

به بالای صفحه بردن